Кава від Джиммі Батлера підкорила The New York Times

17 Серпня 2024, 07:50

Джиммі Батлер продає каву під брендом Big Face.

Видання The New York Times провело дослідження кавових брендів, створених знаменитостями. До списку увійшли такі відомі імена, як Рудольф Джуліані, Том Генкс, популярний виконавець The Weeknd та інші.

Кава Джиммі Батлера впевнено зайняла перше місце, отримавши оцінку «5» з 5.

«Ми б із задоволенням приєдналися до «бульбашки» плей-оф-2020 лише заради того, щоб регулярно пити цю каву.

Знаменитості не можуть втриматися від того, щоб прив'язати своє ім'я до продукту, з яким вони не мають ніякого зв'язку. І це помітно. Більшість брендів не варті уваги. Виробництво кави — це складний технічний процес. Можливо, варто залишити цей бізнес експертам. І Джиммі Батлеру», — підсумувало видання.