Єдиною умовою отримання 28 мільйонів за фіктивним рекламним контрактом Кавая Леонарда було залишатися в «Кліпперс»

05 Вересня 2025, 16:15

Пабло Торре розкрив деталі спонсорської угоди Кавая Леонарда.

Форвард «Кліпперс» підписав рекламний контракт на 28 мільйонів доларів (7 млн на рік) з компанією, що отримувала прямі інвестиції від Стіва Балмера.

Журналіст зазначає, що обов’язки баскетболіста в межах угоди зводилися до мінімуму й мали виконуватися лише за вимогою компанії:

- підписати 50 автографів;

- надати 1 фото/відео на місяць у сезоні НБА з попередженням за 15 днів;

- зробити 5 коментарів/ретвітів/лайків на рік;

- записати 2 відеозвернення.

Леонард мав право відмовитися від будь-якої активності, яка «суперечить його переконанням», а також повний контроль над матеріалами — «безпрецедентний» для компанії, за словами анонімного джерела.

При цьому компанія жодного разу не скористалася жодною з цих опцій.

Єдиною реальною підставою для невиплати гонорару був би вихід Леонарда з «Кліпперс».