Єдиною умовою отримання 28 мільйонів за фіктивним рекламним контрактом Кавая Леонарда було залишатися в «Кліпперс»
Пабло Торре розкрив деталі спонсорської угоди Кавая Леонарда.
Форвард «Кліпперс» підписав рекламний контракт на 28 мільйонів доларів (7 млн на рік) з компанією, що отримувала прямі інвестиції від Стіва Балмера.
Журналіст зазначає, що обов’язки баскетболіста в межах угоди зводилися до мінімуму й мали виконуватися лише за вимогою компанії:
- підписати 50 автографів;
- надати 1 фото/відео на місяць у сезоні НБА з попередженням за 15 днів;
- зробити 5 коментарів/ретвітів/лайків на рік;
- записати 2 відеозвернення.
Леонард мав право відмовитися від будь-якої активності, яка «суперечить його переконанням», а також повний контроль над матеріалами — «безпрецедентний» для компанії, за словами анонімного джерела.
При цьому компанія жодного разу не скористалася жодною з цих опцій.
Єдиною реальною підставою для невиплати гонорару був би вихід Леонарда з «Кліпперс».