Адам Сільвер: «Можливо, ми зможемо повернути логотипи з трофеями на паркет»
До комісара НБА дійшла хвиля невдоволення з соцмереж.
Після першого матчу фіналу в соцмережах почали обговорювати те, що майданчик, на якому проходила гра, виглядав надто «прісно».
«Можливо, ми зможемо повернути логотипи з трофеями на паркет. Чесно кажучи, я про це не думав, доки не побачив обговорення в соцмережах.
Я теж відчуваю ностальгію за деякими речами. Крім того, в медіакультурі важливо, щоб під час перегляду хайлайтів одразу було зрозуміло, що це особлива подія — наприклад, завдяки логотипу трофея чи іншим впізнаваним елементам. Тож ми вивчимо це питання.
У випадку з Кубком у нас є можливість все заздалегідь спланувати й створити спеціальний нейтральний паркет для фінального матчу. А команди самі оформлюють свої майданчики для ігор турніру. Створення нових паркетів з фарбуванням та іншим оформленням вимагає значного часу.
Було відчуття, що логотипи робили поверхню занадто слизькою. Це одна з причин, чому ми від них відмовилися. До того ж зміни на майданчику відбувалися безпосередньо перед фіналами... Можливо, це забобони або просто думка команд, що не варто змінювати щось у такий важливий момент. Саме тому ми переважно й припинили наносити логотипи на паркет», — пояснив Сільвер.