Amazon отримує медіа-права НБА на 11 років: коментарі Адама Сільвера

25 Липня 2024, 16:35

Адам Сільвер прокоментував підписання контракту з Amazon.

«Цифрові можливості Amazon ідеально поєднуються з глобальними інтересами НБА. Велика база підписників Prime Video значно розширить наші можливості звертатися до наших фанатів новими та інноваційними способами», – заявив комісар НБА Адам Сільвер.

НБА офіційно оголосила, що компанія Warner Bros. Discovery не повторила пропозицію Amazon Prime Video на 1,8 мільярда доларів, тому ліга вступає в довгострокову угоду з Amazon.

Таким чином, НБА офіційно уклала нову угоду про медіа-права з Disney, NBC та Amazon Prime Video. Угоди були схвалені радою управляючих ліги на минулому тижні і принесуть НБА близько 76 мільярдів доларів за 11 років.

WBD мала п’ять днів, щоб повторити пропозицію, і компанія заявила, що скористалася своїм правом на це, однак НБА не вважала пропозицію компанії відповідною. Це означає, що сезон-2024/25 стане останнім для каналу TNT після майже 40 років висвітлення НБА.

Невдовзі після оголошення ліги про підписання нової угоди про медіа-права WBD заявила, що вживе «відповідних заходів» і вважає, що НБА повинна прийняти її пропозицію.